دانلود فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت Avengers: Infinity War 2018

نوشته شده توسط:reza ali | ۰ دیدگاه

 

Avengers Infinity War 2018 دانلود فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت Avengers: Infinity War 2018

فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت Avengers: Infinity War 2018 یک فیلم ابرقهرمان آمریکایی است که بر اساس گروه Avengers Marvel Comics ساخته شده توسط Marvel Studios و توسط والت دیزنی استودیو Motion Pictures منتشر شده است. فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت دنباله ای بر فیلم های 2012 Avengers و Avengers: Age of Ultron 2015 میباشد. این فیلم توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی شده است، با فیلمنامه ای از کریستوفر مارکوس و استفن مکفلی، بیشتر بازیگران نسخه قبلی در این قسمت هنرنمایی کرده و همچنین ستاره فیلم محافظان کهکشان نیز برای مقابله با Thanos، که در حال تلاش برای جمع آوری سنگ بی نهایت است به گروه انتقام جویان میپیوندد.

Avengers: Infinity War را می‌توان بزرگ‌ترین فیلم مارول تا به امروز دانست که در آن ابرقهرمان‌های مختلف کنار هم جمع می‌شوند تا با تانوس، شخصیت منفی اصلی فیلم، مبارزه کنند و دنیا را از تهدید وی نجات دهند.

در این فیلم شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، ثور با بازی کریس همسورث، هالک با بازی مارک روفالو، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، هاوک آی با بازی جرمی رنر، پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن، باکی بارنز با بازی سباستین استن، مرد مورچه‌ای با بازی پل راد، واسپ با بازی اوانجلین لیلی، گامورا با بازی زویی سالدانا، استار لرد با بازی کریس پرت، دراکس ویرانگر با بازی دیوید باتیستا، مانتیس با بازی پام کلمنتیف، والکری با بازی تسا تامپسون، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، فالکون با بازی آنتونی مک‌کی، ویژن با بازی پل بتانی و کاراکتر‌های دیگر حضور خواهند داشت.

داستان فیلم از آنجایی شروع میشود که گروه انتقام جویان از هم گسسته شده و برای هدف جدید میبایست متحد شوند و نیروهای نگهبانان کهکشان نیز در این را همراه میشوند تا با تانوس که به دنبال سنگ ابدیت است و میخواهد فضا و زمان را از آن خود کند مبارزه کنند.اما…

 

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ 1 می 2018 - 14 اردیبهشت 1397 اکران خواهد شد.

 

مشخصات فیلم :

کاور در سایز اصلی :کلیک کنید

نام فیلم : Avengers: Infinity War

نام پارسی : انتقام جویان: جنگ بی نهایت

imdb دانلود فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت Avengers: Infinity War 2018

امتیاز از 10 :  N/A  از  N/A  کاربر

امتیاز منتقدین از 100 : N/A

ژانر : اکشن، ماجرایی، فانتزی

محصول : 2018 | آمریکا

مدت زمان : –

کیفیت نمایش : 

انکود : –

حجم فایل : – مگابایت

زبان : انگلیسی

رده سنی : این فیلم برای سنین +13 مناسب میباشد.

کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo

نویسنده : Jack Kirby (comic book by), Christopher Markus

ستارگان : Tessa Thompson, Scarlett Johansson, Karen Gillan

 

Avengers: Infinity War (2018) As the Avengers and their allies have continued to protect the world from threats too large for any one hero to handle, a new danger has emerged from the cosmic shadows: Thanos. A despot of intergalactic infamy, his goal is to collect all six Infinity Stones, artifacts of unimaginable power, and use them to inflict his twisted will on all of reality. Everything the Avengers have fought for has led up to this moment – the fate of Earth and existence itself has never been more uncertain.

 

 

 

 

 

 

مشخصات

  • حجم : 23 + 9 مگابایت
  • فرمت : MP4
  • تاریخ انتشار : 4 May 2018 (USA)
  • شرکت سازنده : Marvel Studios
  • کشور سازنده : USA
  • منبع : پارسی دانلود

 

  • دانلود تریلر های فیلم :
  • دانلود با کیفیت 720p

  • دانلود با کیفیت 360p

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...