دانلود فیلم لیگ عدالت Justice League 2017

نوشته شده توسط:reza ali | ۰ دیدگاه

فیلم لیگ عدالت Justice League 2017 فیلمی ابرقهرمانی رو به اکران که بر اساس تیم ابرقهرمانی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس در دست ساخت است. این عنوان پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی زک اسنایدر و نویسندگی کریس تریو است. از جمله بازیگران آن می‌توان به بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ری فیشر، ازرا میلر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز و کیران هایندز اشاره کرد.  ساخت این فیلم در اکتبر ۲۰۱۴ اعلام شد و اسنایدر به عنوان کارگردان و تریو به عنوان فیلم‌نامه‌نویس انتخاب شدند. فیلم‌برداری آن در ۱۱ آوریل ۲۰۱۶ شروع شد و در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید. در ۲۲ مهٔ ۲۰۱۷، اسنایدر به خاطر خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاس ویدون جایگزین وی شد تا مراحل پس‌تولید و بازفیلم‌برداری را انجام دهد.

MV5BMDM1YWJmYjctM2M4NS00NjlmLTgxMzgtMmRiYTI0NDQxNWIyXkEyXkFqcGdeQXVyNjczOTE0MzM@. V1  دانلود فیلم لیگ عدالت Justice League 2017

لیگ عدالت نام یکی از کمیک‌های دی سی کمیکز نوشته گاردنرفاکس است که برای اولین بار در تاریخ ۲۸ فوریه ۱۹۶۰ نوشته شده است. این گروه از ابر قهرمانان دی سی کمیکز تشکیل شده است که با کمک شاگردان خود برای عدالت می‌جنگند.

بروس وین(بتمن) با بگارگیری از ایمان نوشکفته خود به بشریت و با الهام از اعمال خودکامه سوپرمن به همراه یار جدید خود یعنی دیانا پرنس به مبارزه با دشمنان نیرومند خود می رود. بتمن و دختر شگفت انگیز با هم به سرعت وارد عمل می شوند تا یک تیم فرابشری را ایجاد کنند و در برابر این تهدید نوظهور مقابله کنند. اما با وجود تشکیل این تیم بی سابقه که متشکل از قهرمانان بزرگی مانند : بتمن، دختر شگفت انگیز ، سایبورگ ، و فلاش می باشد ممکن است حالا هم برای نجان جهان از این اتفاقات فاجعه بار خیلی دیر باشد.

 

مشخصات فیلم :

سانسور اختصاصی : off  team

کاور در سایز اصلی :کلیک کنید

نام فیلم : Justice League

نام پارسی : لیگ عدالت

imdb دانلود فیلم لیگ عدالت Justice League 2017

امتیاز از 10 :  N/A  از  N/A  کاربر

امتیاز منتقدین از 100 : N/A

ژانر : اکشن، ماجرایی، فانتزی

محصول : 2017 | آمریکا

مدت زمان : 2 ساعت و 1 دقیقه

کیفیت نمایش : HDCAM پرده ای

انکود : Ganool

حجم فایل : 500 مگابایت

زبان : انگلیسی

رده سنی : این فیلم برای سنین +13 مناسب میباشد.

کارگردان : Zack Snyder

نویسنده : Chris Terrio, Joss Whedon

ستارگان : Ben Affleck, Gal Gadot, Jason Momoa

 

Justice League (2017) Fueled by his restored faith in humanity and inspired by Superman’s selfless act, Bruce Wayne enlists newfound ally Diana Prince to face an even greater threat. Together, Batman and Wonder Woman work quickly to recruit a team to stand against this newly awakened enemy. Despite the formation of an unprecedented league of heroes — Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg and the Flash — it may be too late to save the planet from an assault of catastrophic proportions.

 

 

 

 

 

 

مشخصات

  • حجم : 500 مگابایت
  • فرمت : MKV
  • نسخه : Ganool
  • تاریخ انتشار : 17 November 2017 (USA)
  • شرکت سازنده : DC Comics, DC Entertainment, Dune Entertainment
  • کشور سازنده : USA
  • منبع : پارسی دانلود

 

  • دانلود با لینک مستقیم

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...